Datum en tijdstip: Zondag 30 november 2025 van 13u00 tot 20u00
Adres: Feestzaal Boekelheem – Stationsstraat 3 – 2250 Olen
Contact: info@factory7.be
Inschrijvingsformulier: Klik hier
- De toegang tot de beurs is voor alle bezoekers GRATIS.
- De deelnameprijs per standhouder bedraagt € 10 per tafel (120 x 75 cm).
Hierbij is inbegrepen: 1 stoel per tafel en elektriciteit indien aangevraagd. - De deelnameprijs moet volledig betaald zijn uiterlijk 14 dagen voor het evenement. Hierna kan je standplaats doorgegeven worden aan een andere standhouder.
- Annulatie van een standruimte geeft aanleiding tot een forfaitaire schadevergoeding van 50% van de totale deelnameprijs van de stand voor zover deze annulatie plaats heeft uiterlijk 14 dagen voor aanvang van de beurs. Het bewijs van tijdige annulatie dient door de inschrijver te worden geleverd. In geval van annulatie na bovenvermelde datum is de totale deelnameprijs verschuldigd.
- De standhouder zorgt steeds voor orde en netheid in en rond zijn stand.
- De standhouder voorziet een verlengkabel van minimaal 15 meter indien deze elektriciteit nodig heeft. Haspels moeten volledig afgerold worden en kabels mogen de doorgangen van de bezoekers niet kruisen of belemmeren.
- Bij inschrijving moet het volledige aanbod omschreven worden van elk afzonderlijk artikel.
- Er mag geen drank of etenswaren aangeboden worden, daar dit exclusief door de organisatie wordt verzorgd.
- Het is geen rommelmarkt, maar een hobby- en verzamelbeurs. Verder zijn er geen beperkingen in het aanbod (Lego, Pokémon, animatie, attributen, miniatuur, kledij, speelgoed, vintage, modelbouw, collectables, … en veel… veel meer.)
- Een inschrijving is pas definitief na bevestiging van de organisatie en de deelnameprijs volledig betaald werd. De organisatie houdt rekening met het aanbod van elke standhouder, de volgorde van inschrijving en voorziet de plaatsaanwijzingen en oppervlakte voor elke stand. Er kunnen standjes geweigerd worden indien ze niet passen in het concept of er al teveel standjes ditzelfde artikel aanbieden.
- Na bevestiging van inschrijving is het niet meer mogelijk om de aangeboden artikelen te wijzigen of extra artikels toe te voegen, tenzij voorafgaand schriftelijk akkoord van de organisatie.
- De standhouders zijn in het bezit van de nodige vergunningen, toelatingen, technische- en veiligheidsvoorschriften en -attesten.
- De standhouders zijn verantwoordelijk voor de goederen in en rond hun stand.
De organisatie is niet aansprakelijk voor diefstallen of schade van welke aard ook. - De standhouder zal bij het inrichten van zijn stand geen gebruik maken van de muren van de zaal om eender wat aan te bevestigen, te kleven, enz…
- Aansprakelijkheid van de organisatie jegens de deelnemer is in alle gevallen beperkt tot directe schade en nimmer over vermiste winst of indirecte verliezen of schade.
- De organisatie is niet verantwoordelijk voor ongevallen (alsook ongevallen met voertuigen) op of rond het event.
- Indien het event door een te gering aantal inschrijvingen of door overmacht (bv. weersomstandigheden), geen doorgang kan vinden, heeft de deelnemer geen recht op een schadevergoeding in welke vorm dan ook. De in de reserveringsbevestiging gedane toezeggingen vervallen en de door de deelnemer reeds verrichte betalingen worden gerestitueerd.
- Het opstellen van de standen is mogelijk van 10u30 tot 12u45 (hierna moeten alle voertuigen het terrein verlaten hebben). Om 13u00 moet iedereen hun stand klaar hebben voor opening.
Het afbreken van de standen is mogelijk vanaf 20u00. (niet eerder) - Indien één uur voor het tijdstip waarop het evenement voor bezoekers wordt opengesteld een deelnemer niet de hem/haar toegewezen standruimte in gebruik heeft genomen, wordt dit beschouwd als zijnde een annulering van deelname en kan de organisator deze ruimte zonder nadere sommatie of ingebrekestelling aan andere deelnemers ter beschikking stellen.
We wensen je veel succes en vooral veel plezier op de COLLECTIFAIR 2025!